Digitālais mārketings ar priekšzināšanām (80 st.)

Ja Tu vēlies papildināt un padziļināt savas zināšanas par digitālo mārketingu, tā praktisko izmantošanu, jaunākajām tendencēm digitālās vides izmantošanā – tad Digitālais mārketings ar priekšzināšanām ir paredzēts tieši Tev!

Mācību cena: 36 € (pilna kursu cena 360 €, 90% līdzfinansējumu nodrošina ES fondi un valsts)
Programmas stundu skaits: 80 akadēmiskās stundas

Kursos pieredzējušu pasniedzēju vadībā Tu padziļināti apgūsi:

  • Digitālā mārketinga rīku un metožu pielietošanu preču un pakalpojumu virzīšanai digitālā vidē;
  • Dažādu analītisku rīku izmantošanu mārketinga rezultātu uzlabošanā;
  • Spēju praktiski izmantot zināšanas komunikācijā digitālajā vidē;
  • Veiksmīgāko mārketinga kampaņu un izgāšanos analīzi.

Kursu ietvaros būs lekcijas, diskusijas, individuālais un grupu darbs praktisko piemēru izstrādē, prezentācijas un analīzes.

Tā ir iespēja mācīties un apmainīties ar pieredzi ar pasniedzējiem Edgaru KoroņevskiRolandu LaķiInu Gudeli, Jāni Baltaču un vairākiem citiem. Tā ir iespēja iegūt studiju kolēģus,  jaunus kontaktus un attīstīt interesantas idejas.

Nodarbības notiek darbdienu vakaros no 18.-22.00. Pāra nedēļās 2 nodarbības nedēļā, bet nepāra nedēļā 1 nodarbība nedēļā. Nepieciešamības gadījumā tiks organizētas brīvdienas grupas sestdienās no 9.00-17.00.

Pēc pieteikšanās beigām nodarbību grafiks tiks saskaņots ar dalībniekiem.

 

Kursa pasniedzēji

Rolands Laķis

Rolands Laķis

Darba pieredze: - 25 gadi TV režisors , producents , raidījuma vadītājs, - 10 gadi fotogrāfs reklāmas jomā, - 10 gadi interneta mediju pētniecība un aktīvi satura/ vizīšanas projekti, - 8 gadi lektors RISEBA ( Audio vizuālās mākslas un Reklāma / sabi...
Ina Gudele

Ina Gudele

Mg.sc.ing. Inai Gudelei ir liela pieredze digitālās vides attīstībā Latvijā un ārzemēs. Viņa strādā kā biznesa attīstības konsultante vairākās valstīs fokusējoties uz digitālās vides izmantošanu biznesa attīstībā. Viņa pasniedz Digitālo mārketingu un E...
Edgars Koroņevskis

Edgars Koroņevskis

Digitālā mārketinga, IT un lietotāju pieredzes (UX) konsultants ar vairāk kā 15 gadu pieredzi šajās jomās. Iepriekšējā pieredze: SEB bankas digitālā mārketinga vadītājs, ziņu aģentūras LETA attīstības un IT nodaļas vadītājs, multimediju laboratorijas RIDemo pro...