Digitālais mārketings iesācējiem (80 st.)

Mēs piedāvājam iemācīties to , ko vēl nezini un pilnveidot savas prasmes. Mūsdienu vērtīgākā valūta ir zināšanas. Ikviens veiksmīgs cilvēks ir sapratis – no jaunākajām tehnoloģijām nav jābaidās – gluži otrādi – tās ir jāapgūst! Jo tās ir labākais sabiedrotais šodienas skarbajos konkurences apstākļos! Digitālais mārketings visefektīvākajā veidā dod iespēju sasniegt klientus un potenciālos partnerus, veidojot veiksmīgu biznesu globālā pasaulē.

Mācību cena: 36 € (pilna kursu cena 360 €, 90% līdzfinansējumu nodrošina ES fondi un valsts)
Programmas stundu skaits: 80 akadēmiskās stundas

Esam izstrādājuši īpašu apmācību programmu cilvēkiem bez priekšzināšanām par digitālo mārketigu, pieaicinot Latvijas vadošos digitālās vides ekspertus – Edgaru Koroņevski, Rolandu Laķi, Inu Gudeli, Gunu Januševsku un daudzus citus, kuri 80 akadēmisko stundu ietvaros dalīsies gan savās teorētiskajās zināšanās, gan praktiskajā pieredzē. Jums būs lekcijas, diskusijas, praktiskie darbi un semināri.

Ko Tu iegūsi?

  • Spēsi atšķir dažādus digitālos medijus un komunikācijas kanālus, kā labāk tos izmantot, lai sasniegt savu mērķa auditoriju;
  • Pārzināsi dažādus digitālā mārketinga rīkus un metodes- e-pasta mārketingu, SEO, Google Ads, Google Analytics un daudzas citas metodes;
  • Apgūsi prasmes sociālo tīklu konta administrēšanā, ilustratīvā materiāla sagatavošanu publicēšanai, infografiku izveidi, beidzot ar publisku savas idejas prezentēšanu potenciālajiem klientiem;
  • Spēsi sagatavot mārketinga komunikācijas plānu, aprēķināt nepieciešamos finanšu un cilvēkresursus un to prezentēt;
  • Praktiskas tehnoloģiju iemaņas un jaunus, noderīgus kontaktus savai turpmākajai karjerai un biznesa attīstībai.
 

Nodarbības notiek darbdienu vakaros no 18.-22.00. Pāra nedēļās 2 nodarbības nedēļā, bet nepāra nedēļā 1 nodarbība nedēļā. Nepieciešamības gadījumā tiks organizētas brīvdienas grupas sestdienās no 9.00-17.00.

Pēc pieteikšanās beigām nodarbību grafiks tiks saskaņots ar dalībniekiem.

Kursa pasniedzēji

Rolands Laķis

Rolands Laķis

Darba pieredze: - 25 gadi TV režisors , producents , raidījuma vadītājs, - 10 gadi fotogrāfs reklāmas jomā, - 10 gadi interneta mediju pētniecība un aktīvi satura/ vizīšanas projekti, - 8 gadi lektors RISEBA ( Audio vizuālās mākslas un Reklāma / sabi...
Guna Januševska

Guna Januševska

Guna Januševska digitālā mārketinga un e-komercijas jomāstrādā kopš 2008.gada, kad ieguva pieredzi e-komercijas projektos, kuruauditorija ir Skandināvijas tirgus. Kopš 2011.gada strādā digitālā mārketingaun e-komercijas jomā ar tādiem Latvijas zīmolie...
Ina Gudele

Ina Gudele

Mg.sc.ing. Inai Gudelei ir liela pieredze digitālās vides attīstībā Latvijā un ārzemēs. Viņa strādā kā biznesa attīstības konsultante vairākās valstīs fokusējoties uz digitālās vides izmantošanu biznesa attīstībā. Viņa pasniedz Digitālo mārketingu un E...
Edgars Koroņevskis

Edgars Koroņevskis

Digitālā mārketinga, IT un lietotāju pieredzes (UX) konsultants ar vairāk kā 15 gadu pieredzi šajās jomās. Iepriekšējā pieredze: SEB bankas digitālā mārketinga vadītājs, ziņu aģentūras LETA attīstības un IT nodaļas vadītājs, multimediju laboratorijas RIDemo pro...