Digitālā dizaina pamati (48 st.)

Maksājumu iespējams veikt pa daļām, pirmā iemaksa - 30%

Cena: 195 EUR (ieskaitot PVN)

Mācības norisināsies attālināti, izmantojot Zoom platformu. Nepieciešamie palīglīdzekļi – dators vai planšetdators un stabils interneta pieslēgums.

one3

Mērķauditorija: Pašnodarbinātie un uzņēmumi, kuri pašu spēkiem vēlas veidot sava zīmola sociālo tīklu tēlu, kā arī ikvienu interesentu, kurš vēlas papildināt zināšanas digitālā dizaina jomā.

Piesakoties līdz 30.10.2021 tiks piemērota 10% atlaide.

Lektore: IEVA MAĻINOVSKA

Kursa ilgums un norises laiks: 2 mēneši / 48 akadēmiskās stundas. Attālināti tiešsaistes kursi ZOOM platformā no 24.11.2021. līdz 09.02.2022. Trešdienās no plkst. 18:00-21:00.

Izglītības dokuments pabeidzot programmu: Neformālās izglītības programmas SERTIFIKĀTS.

Nodarbību saturs tiks ierakstīts video formātā un būs pieejams vēl mēnesi pēc kursa noslēguma moodle sistēmā.

Kursa mērķis
Sniegt teorētiskas zināšanas un praktiskās iemaņas digitālā dizaina pakalpojumu izstrādē, lai veicinātu veiksmīga vizuālā tēla veidošanu sociālo tīklu reklāmās un citos komunikācijas kanālos, piemērojot atbilstošas krāsu gammas un citus grafiskos elementus.
Galvenās tēmas
Kursa laikā izpratīsiet:
· koloristikas – krāsu nozīmes pamatus un nosacījumus kompozīcijas veidošanai;
· kvalitatīvu attēlu nozīmi un to apstrādes iespējas, izmantojot bezmaksas digitālo rīku piedāvātās iespējas (Pixlr, Photopea, GIF animāciju dizains u.c.);
· mājas lapu dizaina noformēšanas un vizuālās komunikācijas sociālajos tīklos pamatprincipus, prasmi pielietot atbilstošus fontus un krāsas vizuālās informācijas sagatavošanai;
· reklāmas un reklāmas psiholoģijas pamatjautājumus, reklāmas analīzi grafiskās kompozīcijas kontekstā;
· bezmaksas digitālā rīka Canva izmantošanas iespējas, veidojot reklāmas, GIF animācijas un prezentācijas.
Mācību metodes
Mācību metožu izmantošana ir cieši saistīta ar mācību priekšmeta mērķiem un uzdevumiem, tā kā programma ir virzīta uz grafiskā dizaina veidošanu, tad visas mācību metodes bāzējas digitālās vides maksimālā izmantošanā sniedzot jaunas zināšanas, prasmes un praktiskās iemaņas. Pasniedzējs atšķirīgās situācijās no daudzveidīgā metožu klāsta izvēlas to mācību metodi, kura ir vispiemērotākā konkrētu mācību mērķu sasniegšanai. Izmantojamās mācību metodes: lekcijas un prezentācijas, informācijas demonstrējums, diskusijas, projektu metodes, situāciju izpēte un analīze, praktisko darbu prezentācijas, komandas darbs, patstāvīgais darbs, praktiskās mācības, vizualizēšana, izmantojot digitālo vidi un specializēto programmnodrošinājumu.
Biežākie jautājumi

Radušies jautājumi par mācību procesu? Aplūkojiet atbildes mūsu lapas sadaļā “Biežāk uzdotie jautājumi“.

Kursa pasniedzēji

Kursu vada biznesā praktizējošie speciālisti un nozares eksperti.

Ieva Maļinovska

Profesionāla grafiskā dizainere ar vairāk kā 9 gadu pieredzi šajā jomā. Lielākoties strādājusi tieši vektorgrafikā (Adobe Illustrator), veidojot logotipu un reklāmas dizainus. Paralēli strādājusi arī

Lasīt vairāk »